NAVIGATE YOURSELF!

Thursday, October 27, 2011

Cinta Muka Buku by Najwa Latif ? huh??



at first aku rase mcm, lagu ape lah ni . seriously aku tak minat . aku pun pelik lah knp ramai org minat . first aku tgk Najwa Latif ni kat melodi . aku pun berkata kecil . ohh dia ni ke yg buat lagu Cinta Muka Buku ni (gaya mcm kenal pulak.. haha) . pastu aku pun mula lah dengar sikit2 . mane tak nye . setiap kali lepak ngn member je, lagu ini dipasangnye . member laki pulak tu . aku pun terkejut member laki minat lagu ni . so aku pun mcm dah hafal melodinye . lirik tak hafal pun . bile lame2 dgr, bukan nk kate aku jadi minat gile . tapi lagu ni boleh lah nk hangguk kepala sikit2 . hahaha . kira layan lah . not a bad song actually . so, kira ok lah lagu ni . it's a good work . up slow2 kat youtube then boleh jadi artis jugak . haha . tak semestinye kene pegi audition nk jd artis semua . rasenye 1 malaysia dah dgr lagu ni kott . haha . mmg betul lah kata org . don't judge a book by it's cover . see . kan dah terhangguk dgr lagu ni . haha . nice! keep it up! bile dah jadi artis ni, mula lah . facebook page pun dah tak tahu yg mane ori dan tak ori . haha . so, good luck Najwa Latif .

No comments:

Post a Comment

 
Design by Khairul Rijal Schubert © copyright all right reserved 2009